CategoriesBlog

Σταντ προβολής προϊόντων

Σταντ προβολής προϊόντων (Display Stands)

Τι είναι το σταντ προβολής προϊόντων

Το σταντ προβολής προϊόντων (Display Stand) είναι ένα μέσο προβολής, διαφήμισης και εμπορικής προώθησης προϊόντων. Πρόκειται για ένα σημαντικό και χρήσιμο «εργαλείο» όσον αφορά την εμπορευματοποίηση.

Τι κάνει;

σταντ προβολής προϊόντωνΈνα από τα πλέον βασικά μοντέλα που περιγράφουν τη διαδικασία που απαιτείται να ακολουθηθεί προκειμένου να επιτευχθεί η πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, ονομάζεται AIDA. Η ονομασία προέρχεται από τα αρχικά των τεσσάρων προαναφερθέντων βημάτων (Awareness, Interest, Desire, Action).

Για να μπορέσουμε να προωθήσουμε αποτελεσματικά ένα προϊόν, αρχικά είναι απαραίτητο οι καταναλωτές να αποκτήσουν γνώση για την ύπαρξη του. Στη συνέχεια πρέπει να τους κινήσουμε το ενδιαφέρον και να θέλουν να μάθουν περισσότερα για αυτό. Το επόμενο βήμα είναι να προκαλέσουμε την επιθυμία να αποκτήσουν το προϊόν και τέλος να δώσουμε τα κατάλληλα κίνητρα και να διευκολύνουμε τις διαδικασίες ώστε να προβούν στην αγορά του.

Για τη διαδικασία που μόλις αναφέραμε συνήθως εργάζονται ολόκληρα τμήματα marketing και επικοινωνίας, ενώ δίνουν καθημερινά τις «μάχες τους» και τα τμήματα πωλήσεων όλων των επιχειρήσεων.

Ένα σταντ προβολής προϊόντων καλύπτει σχεδόν κάθε βήμα της παραπάνω διαδικασίας. Θα μπορούσαμε (με μία δόση υπερβολής) να πούμε ότι ένα display stand είναι ένα τμήμα marketing, επικοινωνίας και πωλήσεων… μόνο του!

Πως

σταντ προβολής προϊόντων και υπηρεσιώνΑς γίνουμε όμως πιο σαφείς και ας εξηγήσουμε πως γίνεται ένα σταντ προβολής προϊόντων να μπορεί να ανταποκρίνεται σε όλα τα βήματα μιας βασικής αρχής του marketing.

Καταρχάς το σταντ προβολής προϊόντων κάνει αυτό που… «λέει» το όνομά του. Προβάλει! Προβάλει ένα προϊόν και το καθιστά γνωστό στο καταναλωτικό κοινό. Ένα Display Stand είναι ένας ιδανικός τρόπος να «συστήσουμε» ένα προϊόν στους καταναλωτές, άρα καλύπτουμε το πρώτο βήμα που είναι το Awareness.

Ένα σταντ μπορεί να τοποθετηθεί σε τέτοιο σημείο που να προβάλει τόσο δυναμικά ένα προϊόν ώστε να προκαλείται έντονο ενδιαφέρον για αυτό. Έτσι έχουμε φτάσει στο δεύτερο βήμα που είναι το Interest.

Το τρίτο βήμα είναι η πρόκληση της επιθυμίας (Desire). Ένα ωραίο display stand, σωστά σχεδιασμένο με κατάλληλο μέγεθος και σχήμα, που ταιριάζει στο χώρο μας αλλά προβάλει έντονα και καλαίσθητα το προϊόν μας, είναι ένας πρώτης τάξεως τρόπος να προκαλέσουμε την επιθυμία απόκτηση του.

Το τελευταίο βήμα είναι και αυτό για το οποίο πασχίζουν όλοι οι επαγγελματίες και αφορά τη δράση (Action) των καταναλωτών όσων αφορά την απόκτηση ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας. Ακόμα ΚΑΙ σε αυτό το βήμα, ένα σταντ προβολής προϊόντων μπορεί να είναι σημαντικός αρωγός, αφού μπορεί τοποθετηθεί σε τέτοιο σημείο που ο καταναλωτής να μπορεί εύκολα και γρήγορα να αποκτήσει ένα προϊόν για το οποίο του έχει ήδη προκληθεί το ενδιαφέρον.

Πλεονεκτήματα

Display stand for eco life companyΤα πλεονεκτήματα των Display Stands είναι πολλά και αξιόλογα. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα σταντ στην είσοδο ενός καταστήματος, επάνω σε ένα έπιπλο, δίπλα στην ταμειακή μηχανή, σε ένα εκθεσιακό περίπτερο ή σε εξωτερικό χώρο. Με λίγα λόγια, ένα Display Stand μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε… παντού! Το σταντ προβολής προϊόντων μπορεί να είναι ένας ακούραστος συνεργάτης που προωθεί τα προϊόντα μας.

Υπάρχουν σταντ για κάθε χρήση. Μπορούν να κατασκευαστούν από διάφορα υλικά όπως ξύλο, πλαστικό, σύμμεικτο αλουμίνιο και διάφορα άλλα που καλύπτουν κάθε ανάγκη και απαίτηση.

Είναι ανθεκτικά, εύκολα στη μεταφορά και την αποθήκευση, κατασκευάζονται σε οποιοδήποτε μέγεθος χρειάζεται, μπορούν να βαφτούν σε διάφορα χρώματα, να χαραχθούν λογότυπα και γράμματα ή να κολληθούν αυτοκόλλητα. Πολύ απλά είναι ένας «χαμαιλέοντας» που μπορεί να μεταμορφωθεί σε όποιο σχήμα επιθυμούμε προκειμένου να προωθήσουμε αποτελεσματικά τα προϊόντα μας.

Επίλογος

Σταντ προβολής προϊόντων και υπηρεσιών σε πλήρη γκάμα και ανάπτυξηΑπό όλα τα παραπάνω γίνεται εύκολα κατανοητό ότι το σταντ προβολής προϊόντων είναι ένας σημαντικός σύμμαχος στην προσπάθεια των επαγγελματιών να αυξήσουν των όγκο των πωλήσεών τους.

Τα Display Stands έχουν εξαιρετικό Value for Money αφού το κόστος απόκτησης σε σχέση με την αποτελεσματικότητα είναι πραγματικά εκπληκτικό. Έχουν μηδενικό κόστος συντήρηση, χρειάζονται ελάχιστο χώρο αποθήκευσης, μπορεί να τα διαχειριστεί (μετακίνηση, τοποθέτηση προϊόντων κ.λπ.) οποιοσδήποτε, μπορούν να προβληθούν από φρούτα και λαχανικά έως κοσμήματα και εκθέματα μουσείων, ενώ τέλος, μπορούν (κυριολεκτικά) να βρίσκονται συνεχώς δίπλα σας!

Τα σταντ προβολής προϊόντων είναι η επιτομή του POP (Point of Purchase) Display, δηλαδή ενός σημείου που βρίσκεται σε έναν ενιαίο επαγγελματικό χώρο, αλλά διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα προϊόντα (που βρίσκονται για παράδειγμα στα ράφια) και ξεχωρίζει αφού είναι στρατηγικά επιλεγμένο για τη βέλτιστη προώθηση και προβολή.

Η πολυετής εμπειρία της XLG stand τόσο στην κατασκευή, όσο και στους τρόπους χρήσης των Display Stands καθιστούν την εταιρεία μας ένα σημαντικό σύμμαχο όσον αφορά την ανάπτυξη των πωλήσεών σας.

Είμαστε στη διάθεσή σας να σας ενημερώσουμε για τα προϊόντα που θα μπορούσαν να καλύψουν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο τις ανάγκες σας και να σας ενημερώσουμε για όλες τις τελευταίες εξελίξεις που αφορούν τους τρόπους προώθησης και των σταντ προβολής προϊόντων.

Μπορείτε να δείτε διάφορα Display Stands ΕΔΩ.

Θα χαρούμε να μας καλέσετε στο 210 94 30219 ή να μας στείλετε μήνυμα στο info@xlg.gr και να σας ενημερώσουμε για τις εξειδικευμένες κατασκευές μας που καλύπτουν και τις πλέον απαιτητικές ανάγκες.