CategoriesBlog

7 Λάθη που κάνουμε με τα σταντ προβολής προϊόντων

Λάθη που κάνουμε με τα Σταντ Προβολής

Στον ανταγωνιστικό κόσμο του λιανεμπορίου και του εμπορίου σε γενικότερα, η προβολή των προϊόντων είναι κρίσιμη για την επιτυχία σας. Τα σταντ προβολής προϊόντων αποτελούν έναν αποτελεσματικό τρόπο για να προσελκύσετε την προσοχή των πελατών και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Ωστόσο, η αποτελεσματικότητα των σταντ εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τρόπο χρήσης τους. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε ορισμένα από τα συχνότερα λάθη που κάνουμε με τα σταντ προβολής πρέπει να αποφύγετε όταν χρησιμοποιείτε σταντ προβολής προϊόντων.

Ακολουθούν τα πιο συχνά λάθη που κάνουμε με τα σταντ προβολής προϊόντων:

1 Λάθος Επιλογή Σταντ:

Το πρώτο λάθος είναι προφανές, αλλά το βλέπουμε να συμβαίνει αρκετά συχνά.
Πολλοί επαγγελματίες καταλήγουν να προβάλουν τα προϊόντα τους σε ακατάλληλα σταντ που δεν βοηθούν στην σωστή προώθησή τους. Αυτό συμβαίνει είτε επειδή η επιλογή έγινε με λανθασμένα κριτήρια (π.χ. το σταντ επιλέχθηκε με πρώτη σκέψη το κόστος, επιλέχθηκε αρχικά για την προβολή διαφορετικού προϊόντος κ.λπ.) είτε επειδή ο υπεύθυνος για την επιλογή του σταντ, δεν απευθύνθηκε σε εξειδικευμένους επαγγελματίες, όπως τα έμπειρα στελέχη της XLGstand.

2 Εσφαλμένη Επιλογή του Προϊόντος:

Επιλέγοντας λάθος προϊόν για να προβάλετε σε ένα σταντ, μπορεί να οδηγήσει σε αποτυχία. Επιλέξτε προϊόντα που έχουν ενδιαφέρον για τους πελάτες σας και που θα τους προκαλέσουν να προσεγγίσουν το σταντ για περισσότερες πληροφορίες.
Είναι διαφορετικός ο τρόπος με τον οποίο θα προβάλετε ένα προϊόν από το οποίο απλά θέλετε να… απαλλαγείτε και διαφορετικός ο τρόπος προβολής για κάποιο προϊόν που θέλετε όχι μόνο να πουλήσετε, αλλά και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά του, την αίσθηση υπεραξίας στη συνείδηση του κοινού κ.λπ.

Λάθη που κάνουμε με τα Σταντ Προβολής

3 Υπερφόρτωση του Σταντ:

Ένα ακόμα από τα πιο συχνά λάθη που κάνουμε με τα σταντ προβολής είναι η υπερφόρτωση του με πολλά προϊόντα. Αυτό μπορεί να καταστήσει δυσδιάκριτα τα προϊόντα και να μειώσει το ενδιαφέρον των πελατών. Κρατήστε το σταντ καθαρό και οργανωμένο, επιλέγοντας λίγα προϊόντα που θα τραβήξουν την προσοχή.
Εάν μάλιστα βάλετε υπερβολικά πολλά προϊόντα σε ένα σταντ, εκτός από τα δυσκολία αναγνώρισης και προσέγγισής τους από τους πελάτες, υπάρχει και ο κίνδυνος του φαινομένου που ακούει στο όνομα Analysis Paralysis (ή Analytical Paralysis), δηλαδή να δει κάποιος τόσα πολλά προϊόντα που να «κολλήσει» και να μην μπορεί να πάρει απόφαση ποιο να αποκτήσει.

4 Έλλειψη Επικοινωνίας:

Τα σταντ προβολής προϊόντων είναι μια ευκαιρία να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας. Χρησιμοποιήστε σαφή και ξεκάθαρα μηνύματα που να αναδεικνύουν τα πλεονεκτήματα των προϊόντων σας και να καλέσουν τους πελάτες να δράσουν. Ελέγχετε διακριτικά τις κινήσεις των πελατών σας και φροντίστε να είστε πάντα διαθέσιμοι να απαντήστε στις ερωτήσεις τους.
Επίσης μην ξεχνάτε ότι εκτός από τη δική σας επικοινωνία, σωστή επικοινωνία πρέπει να έχει και το ίδιο το σταντ, με σαφές call to action, αναφορά στις προσφορές ή ακόμα και παρουσίαση στοιχείων των προϊόντων ή και της επιχείρησης (π.χ. διευθύνσεις social media).

5 Λάθος Τοποθέτηση:

Η τοποθέτηση του σταντ σε λάθος θέση μπορεί να μειώσει την ορατότητά του. Βεβαιωθείτε ότι τοποθετείτε το σταντ σε μια περιοχή με μεγάλη κίνηση πελατών και ότι είναι εύκολα προσβάσιμο από διάφορες γωνίες.
Το σταντ δεν πρέπει ούτε να είναι κρυμμένο στα βάθη ενός σημείου που δεν προσεγγίζει κανείς, ούτε να βρίσκεται, κυριολεκτικά, μέσα στη μέση και να εμποδίζει την κίνηση, κάτι που θα κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται ενόχληση και εκνευρισμό.

6 Εσφαλμένες πληροφορίες:

Πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, ώστε οι πληροφορίες που αναφέρονται επάνω στα σταντ και αφορούν τα προϊόντα, να είναι ακριβείς και σωστές. Διαφορετικά brands, λάθος τιμές ή παραπλανητικές σημάνσεις, το μόνο που μπορούν να καταφέρουν, είναι να μπερδέψουν τους καταναλωτές και να τους απομακρύνουν από μία ενδεχόμενη αγορά. Επιπλέον δίνουν μία αίσθηση ερασιτεχνισμού και έλλειψης ενδιαφέροντος από την πλευρά του επαγγελματία για την επιχείρησή του αλλά και τους ίδιους τους πελάτες του.

7 Έλλειψη Αισθητικής:

Η εμφάνιση του σταντ πρέπει να είναι προσεκτικά σχεδιασμένη. Αμελής ή ασύνδετη με το χώρο ή το προϊόν αισθητική, μπορεί να μειώσει το ενδιαφέρον των πελατών. Επενδύστε σε καλό σχεδιασμό και ποιοτικά υλικά για να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό σταντ. Επιλέξτε τα κατάλληλα χρώματα, σχέδια και λεκτικό, ώστε το σταντ να ταιριάζει τόσο με το ύφος του καταστήματός σας, όσο και με το προϊόν που προβάλει.

Λάθη που κάνουμε με τα Σταντ Προβολής

Συμπεράσματα για τα λάθη που κάνουμε με τα Σταντ Προβολής Προϊόντων

Καθώς εξερευνούμε τον κόσμο της λιανικής πώλησης, είναι σημαντικό να αποφεύγουμε αυτά τα λάθη που κάνουμε με τα σταντ προβολής προϊόντων. Με την κατάλληλη προσοχή και προετοιμασία, τα σταντ προβολής προϊόντων μπορούν να γίνουν ισχυρά εργαλεία για την αύξηση των πωλήσεων και τη βελτίωση της εικόνας του επιχειρηματικού σας brand. Επίσης, ΕΔΩ μπορείτε να διαβάστε μερικά από τα πιο αποτελεσματικά tips για την αποτελεσματική προβολή των προϊόντων σας.

Για να είστε σίγουροι ότι έχετε τα πλέον κατάλληλα, αποτελεσματικά και αποδοτικά σταντ προβολής προϊόντων, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 94 30 219 ώστε να σας δούμε μαζί ποια είναι τα πλέον κατάλληλα σταντ για την επιχείρησή σας.