CategoriesBlog

7 tips για τη σωστή τοποθέτηση προϊόντων σε σταντ προβολής

σωστή τοποθέτηση προϊόντων σε σταντ προβολής

Στρατηγικές για τη σωστή τοποθέτηση προϊόντων σε σταντ

Σε αυτό το άρθρο θα παρουσιάσουμε και θα αναλύσουμε τις πιο βασικές στρατηγικές για την τοποθέτηση προϊόντων σε σταντ προβολής με σκοπό τη βελτιστοποίηση ορατότητας και τη μεγιστοποίηση της κατανάλωσης.

Εισαγωγή στην τοποθέτηση προϊόντων σε σταντ

Στον ανταγωνιστικό κόσμο του λιανικού εμπορίου, η προσέλκυση της προσοχής των πιθανών πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση των πωλήσεων. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να επιτευχθεί αυτό είναι μέσω της στρατηγικής τοποθέτησης και διάταξης των προϊόντων στα σταντ.

Η βελτιστοποίηση της ορατότητας των προϊόντων όχι μόνο βελτιώνει τη συνολική εμπειρία αγορών, αλλά αυξάνει επίσης την πιθανότητα οι πελάτες να παρατηρήσουν και να ασχοληθούν με τις προσφορές σας. Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσουμε ορισμένες βασικές στρατηγικές για να μεγιστοποιήσετε την προβολή των προϊόντων στα σταντ προβολής και να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας.

Ποιο σταντ να διαλέξω

Tips για την τοποθέτηση προϊόντων σε σταντ

1 Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας

Η κατανόηση του κοινού-στόχου σας είναι το πρώτο βήμα προς τη βελτιστοποίηση της προβολής του προϊόντος. Λάβετε υπόψη τις προτιμήσεις, τις ανάγκες και τις αγοραστικές τους συμπεριφορές.

Αυτή η γνώση θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τη διάταξη του σταντ προβολής, ώστε να απευθύνεται στα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα και τα κίνητρά τους. Για παράδειγμα, εάν στοχεύετε σε αγοραστικό κοινό νεώτερης ηλικίας, η ενσωμάτωση ζωντανών χρωμάτων και μοντέρνων σχεδίων μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική.

2 Χρησιμοποιήστε τα φαινόμενα της υπεροχής του πρώτου και του πιο πρόσφατου

Το φαινόμενο υπεροχής  του πρώτου (Primacy Effect) αναφέρεται στην τάση των ανθρώπων να θυμούνται το πρώτο αντικείμενο που βλέπουν, ενώ το φφαινόμενο του πιο πρόσφατου (Recency Effect)  υποδηλώνει ότι και το τελευταίο στοιχείο έχει την τάσεη να χαράσσεται στη μνήμη μας.

Επωφεληθείτε από αυτές τις γνωστικές προκαταλήψεις τοποθετώντας στρατηγικά τα πιο ελκυστικά ή τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας στην αρχή και στο τέλος του σταντ ή να τοποθετήσετε το ίδιο το σταντ σε αντίστοιχα σημεία (αρχή και τέλος) στο χώρο σας. Με αυτόν τον τρόπο, είναι πιο πιθανό να τραβήξουν την προσοχή των πελατών και να αφήσουν μια μόνιμη εντύπωση.

3 Δημιουργήστε εστιακά σημεία

 Τα εστιακά σημεία (Focal Points) λειτουργούν ως οπτικές αγκυρώσεις που εφιστούν την προσοχή των πελατών σε συγκεκριμένες περιοχές του σταντ προβολής. Χρησιμοποιήστε έντονη σήμανση, τεχνικές φωτισμού ή μοναδικές διαρρυθμίσεις προϊόντων για να δημιουργήσετε εστιακά σημεία.

Για παράδειγμα, η τοποθέτηση ενός μεγάλου, εντυπωσιακού προϊόντος στο κέντρο με μικρότερα συμπληρωματικά αντικείμενα γύρω του μπορεί να δημιουργήσει ένα οπτικά ελκυστικό σταντ που καθοδηγεί το βλέμμα των πελατών.

Stands για εκθεσιακά περίπτερα

4 Ομαδοποιήστε τα προϊόντα έξυπνα

Η ομαδοποίηση προϊόντων με βάση τη συνάφεια ή τη συμπληρωματική φύση τους μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να κάνουν συνδέσεις μεταξύ των αντικειμένων και να ενθαρρύνουν πρόσθετες αγορές.

Για παράδειγμα, η παρουσίαση συστατικών και μαγειρικών σκευών μαζί σε ένα κατάστημα μαγειρικών σκευών μπορεί να εμπνεύσει τους πελάτες να αγοράσουν και τα δύο είδη. Πειραματιστείτε με διαφορετικές ομάδες για να βρείτε την πιο αποτελεσματική διάταξη για τα προϊόντα σας.

5 Σκεφτείτε το “χρυσό τρίγωνο”

Το «χρυσό τρίγωνο» “Golden Triangle” είναι μια πολύ γνωστή έννοια στο visual (οπτικό) merchandising. Αναφέρεται στην τριγωνική περιοχή που σχηματίζεται από τις φυσικές κινήσεις των ματιών των πελατών κατά τη σάρωση ενός σταντ.

Τοποθετήστε τα πιο σημαντικά προϊόντα ή τα διαφημιστικά σας αντικείμενα σε αυτό το τρίγωνο για να εξασφαλίσετε τη μέγιστη ορατότητα. Αυτή η περιοχή περιλαμβάνει συνήθως την επάνω αριστερή γωνία, την επάνω δεξιά γωνία και το κέντρο.

6 Βελτιστοποίηση φωτισμού και χρωμάτων

Ο σωστός φωτισμός και η επιλογή χρώματος παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ορατότητα του προϊόντος. Οι φωτεινές, καλά φωτισμένες περιοχές τραβούν την προσοχή, ενώ οι περιοχές με χαμηλό φωτισμό μπορεί να περάσουν απαρατήρητες.

Χρησιμοποιήστε φωτισμό για να επισημάνετε βασικά προϊόντα ή να δημιουργήσετε αντίθεση μεταξύ διαφορετικών τμημάτων του σταντ. Επιπλέον, επιλέξτε χρώματα που συμπληρώνουν τα προϊόντα σας και προκαλούν τα επιθυμητά συναισθήματα στο κοινό-στόχο σας.

7 Περιστροφή και ανανέωση σταντ

Για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των πελατών και να αποφύγετε την οπτική κόπωση, περιστρέφετε και ανανεώνετε τακτικά τα σταντ σας. Εισαγάγετε νέα προϊόντα ή αναδιατάξτε τα υπάρχοντα για να προσφέρετε μια νέα εμπειρία.

Σκεφτείτε τα εποχιακά θέματα ή τις επερχόμενες διακοπές για να προσθέσετε μια πινελιά ενθουσιασμού και επείγουσας ανάγκης στα σταντ προβολής των προϊόντων σας.

Μεταλικό Stand MSF5013

Συμπεράσματα για τη σωστή τοποθέτηση προϊόντων σε σταντ

Η βελτιστοποίηση της προβολής του προϊόντος μέσω της στρατηγικής τοποθέτησης και διάταξης στα περίπτερα της έκθεσης είναι μια τεχνική που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις πωλήσεις σας.

Κατανοώντας το κοινό-στόχο σας, δημιουργώντας σημεία εστίασης, ομαδοποιώντας προϊόντα με έξυπνο τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη τα μοτίβα κίνησης των ματιών, βελτιστοποιώντας τον φωτισμό και τα χρώματα και ανανεώνοντας τακτικά τα σταντ σας, μπορείτε να βελτιώσετε την ορατότητα των προϊόντων σας και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες. Συνεχίστε να πειραματίζεστε, να αναλύετε τα σχόλια των πελατών και να βελτιώνετε τις στρατηγικές σας για να παραμείνετε μπροστά στο ανταγωνιστικό τοπίο λιανικής.

Αν επιθυμείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να κάνετε τα stand σας να ξεχωρίζουν μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ το σχετικό άρθρο.
Επίσης μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο Facebook για να δείτε μερικά από τα έργα μας.

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη σωστή τοποθέτηση προϊόντων σε σταντ ή σχετικά με το σχεδιασμό, την κατασκευή και τους τρόπους χρήσης ενός σταντ προβολής προϊόντων, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 94 30 219 ή στο [email protected]  και τα έμπειρα και εξειδικευμένα στελέχη μας θα αναλάβουν την εξυπηρέτησή σας.