CategoriesBlog

Σταντ προβολής στις εκπτώσεις

Σταντ Προβολής στις Εκπτώσεις

Σταντ προβολής στις εκπτώσεις – Αξιοποίηση

Στο άρθρο που ακολουθεί θα αναλύσουμε με ποιους τρόπους μπορείτε να αξιοποιήσετε τα Σταντ Προβολής στις εκπτώσεις, προκειμένου να εφαρμόσετε επιτυχημένες προωθητικές εκστρατείες και ενέργειες κατά τη συγκεκριμένη περίοδο.

Στη σύγχρονη εποχή του εμπορίου, η ανταγωνιστική αγορά απαιτεί δημιουργικές και αποτελεσματικές προωθητικές εκστρατείες. Κατά τη διάρκεια της περιόδου των εκπτώσεων, η έμφαση στην προβολή και την προώθηση προϊόντων είναι καθοριστική για την επιτυχία μιας επιχείρησης.

Με τα σταντ προβολής στις εκπτώσεις να αποτελούν κεντρικό εργαλείο σε αυτή την προσπάθεια, πάμε να ανακαλύψουμε πώς μπορούν να αξιοποιηθούν για να αυξηθούν οι πωλήσεις.

1. Προσεκτικός Σχεδιασμός:

Η πρώτη και βασική κίνηση είναι ο σωστός σχεδιασμός των σταντ προβολής. Το design πρέπει να είναι ελκυστικό, να αντανακλά την ταυτότητα της επιχείρησης και να προκαλεί το ενδιαφέρον του κοινού.

Ειδικά για τα σταντ προβολής στις εκπτώσεις, αυτά πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεγμένα, ενώ πάντα υπάρχει η δυνατότητα εξειδικευμένης κατασκευής για την περίοδο των εκπτώσεων (π.χ. σταντ με σήμανση Sales κ.λπ.) ή κατασκευή επιπρόσθετου διαφημιστικού υλικού (σήμανση «Εκπτώσεις», ένδειξη ποσοστού έκπτωσης κ.α.).

2. Στρατηγική Τοποθέτηση:

Η τοποθέτηση των σταντ προβολής είναι ουσιώδης. Επιλέξτε σημεία με μεγάλη κυκλοφορία, κοντά σε περιοχές όπου οι καταναλωτές προσπαθούν να εντοπίσουν προσφορές.

Τα σταντ προβολής στις εκπτώσεις πρέπει να βρίσκονται σε σημεία που οι καταναλωτές, όχι μόνο θα τα βλέπουν εύκολα, αλλά θα μπορούν να έχουν άμεση και απρόσκοπτη πρόσβαση στα προϊόντα που προβάλλονται.

3. Δημιουργία Συνόλου Προϊόντων:

Δημιουργήστε σύνολα προϊόντων που συμπληρώνονται αρμονικά, προωθώντας την αγορά πολλαπλών προϊόντων.

Αποφύγετε να τοποθετήσετε μαζί, προϊόντα εντελώς διαφορετικά που δεν σχετίζονται μεταξύ τους. Το μόνο που θα καταφέρετε θα είναι να κάνετε τον καταναλωτή να αισθανθεί μπερδεμένος και να του δημιουργήσετε αρνητικές εντυπώσεις για τα προϊόντα και κατ’ επέκταση για την επιχείρηση.

Σταντ προβολής στις εκπτώσεις

4. Προσφορές και Εκπτώσεις:

Χρησιμοποιήστε τα σταντ για να επισημάνετε προσφορές και εκπτώσεις. Δημιουργήστε ειδικά displays με προϊόντα που έχουν μεγαλύτερες εκπτώσεις για να προσελκύσετε τους πελάτες.

Τα σταντ προβολής στις εκπτώσεις, καλό θα ήταν να έχουν προϊόντα που διατίθενται με έκπτωση, ενώ η σωστή πρακτική είναι η έκπτωση να είναι ευκρινής, ξεκάθαρη και πραγματική.

Εάν έχετε και eshop, τότε σας προτείνουμε να διαβάστε κάποιο άρθρο, όπως αυτό στο link που επισυνάπτουμε, σχετικά με τις εκπτώσεις και τα eshops.

5. Συχνή Ανανέωση:

Μην αφήνετε τα σταντ να γίνουν στατικά. Ανανεώνετέ τα τακτικά για να διατηρείτε το ενδιαφέρον των πελατών.

Ακόμα και κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, στα σταντ πρέπει να γίνεται rotation στα προϊόντα και να αλλάζουν θέση, έτσι ώστε να δίνεται στον καταναλωτή η αίσθηση ότι υπάρχει αυξημένος ρυθμός πωλήσεων.

6. Δημιουργία Διαδραστικών Displays:

Κατασκευάστε σταντ προβολής στις εκπτώσεις,  που ενθαρρύνουν τους πελάτες να αφηγηθούν την εμπειρία τους στα social media ή να δοκιμάσουν τα προϊόντα.

Μπορεί για παράδειγμα να υπάρχει κάποιο ωραίο μήνυμα δίπλα σο οποίο μπορούν να φωτογραφηθούν ή να επωφελούνται μίας επιπλέον έκπτωσης αν κάνουν like, share ή έχουν κάποια άλλη αλληλεπίδραση.

Σταντ προβολής στις εκπτώσεις

7. Εκπαίδευση Προσωπικού:

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας για να γνωρίζει τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που προωθούνται, προκειμένου να παρέχουν ενημερωμένες συμβουλές στους πελάτες.

Όταν κάποιος καταναλωτής ρωτήσει για κάποιο από τα προϊόντα που προωθούνται στα σταντ προβολής στις εκπτώσεις, θα πρέπει να μπορούμε να τον εξυπηρετήσουμε άμεσα και αποτελεσματικά.

8. Συνεργασίες με Influencers:

Συνεργαστείτε με influencers για να προωθήσουν τα προϊόντα σας μέσω των σταντ προβολής.

Όπως προαναφέραμε για τα διαδραστικά σταντ προβολής στις εκπτώσεις και τους καταναλωτές, κατά τον ίδιο τρόπο θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε τη συνεργασία μας με influencers. Θα μπορούσαμε για παράδειγμα να τους ζητήσουμε να φωτογραφηθούν δίπλα στο σταντ με τα προϊόντα, να δημιουργήσουν ένα βίντεο που θα τους δείχνει να επιλέγουν τα αγαπημένα τους προϊόντα, να προτρέπουν τον κόσμο να επισκεφθεί το κατάστημά σας και να βρει τις εκπληκτικές προσφορές που υπάρχουν στα σταντ προβολής στις εκπτώσεις κ.λπ.

9. Διοργάνωση Events:

Διοργανώστε events στο κατάστημά σας, χρησιμοποιώντας τα σταντ για να παρουσιάσετε ειδικές συλλογές.

Τα σταντ προβολής στις εκπτώσεις μπορούν να γίνουν πόλος έλξης για το καταναλωτικό κοινό και μπορείτε να στήσετε ολόκληρα events «γύρω» από αυτά έτσι ώστε να εκμεταλλευθείτε στο έπακρο την εμπορική τους απήχηση.

10. Ανάλυση Αποτελεσμάτων:

Αξιοποιήστε δείκτες απόδοσης για να αναλύσετε την αποτελεσματικότητα των προωθητικών εκστρατειών σας και προσαρμόστε τις στρατηγικές σας ανάλογα.

Αναλύστε τα αποτελέσματα, μετρήστε τα δεδομένα, δείτε ποιες τακτικές ήταν οι πλέον αποτελεσματικές και φροντίστε να τα αξιοποιήσετε κατάλληλα ώστε να επιτυγχάνετε συνεχώς όλα και καλύτερες πωλήσεις.

Σταντ προβολής στις εκπτώσεις

Συμπεράσματα

Με τη σωστή στρατηγική, τα σταντ προβολής στις εκπτώσεις μπορούν να γίνουν ισχυρό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης περιόδου. Εφαρμόστε αυτές τις τακτικές και παρακολουθήστε την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει σε ένα πλήθος επιλογών για τους καταναλωτές.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τα σταντ προβολής στην περίοδο των εκπτώσεων επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 94 30 219 ή στο  [email protected] και τα εξειδικευμένα και έμπειρα στελέχη μας  θα  καλύψουν ακόμα και τις πιο ιδιαίτερες ανάγκες της επιχείρησής σας.