CategoriesBlog

Εμπειρία του Πελάτη

Εμπειρία του πελάτη

Πρώτη εικόνα και Εμπειρία του Πελάτη (customer experience)

Εμπειρία του πελάτηΗ πρώτη εικόνα και γενικότερα η πρώτη επαφή είναι πολύ σημαντική στις ανθρώπινες σχέσεις. Ποιος είπε όμως ότι δεν ισχύει το ίδιο και στις σχέσεις επιχείρησης και πελάτη;

  Η εμπειρία του πελάτη, είναι αυτή από την οποία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η επιτυχία ή αποτυχία μιας επιχείρησης. Με τον όρο «εμπειρία του πελάτη» (customer experience), εννοούμε τη γενικότερη και ολοκληρωμένη άποψη, εικόνες και συναισθήματα που σχηματίζει ο πελάτης για την επιχείρησή μας.

  Είναι εξίσου σημαντική είτε πρόκειται για κάποιο φυσικό κατάστημα είτε για κάποιο ηλεκτρονικό. Το customer experience δεν αφορά μεμονωμένα μία ενέργεια. Δεν έχει να κάνει αποκλειστικά, για παράδειγμα, με την εξυπηρέτηση του πελάτη σ’ ένα φυσικό κατάστημα.

  Έχει να κάνει με τη συνολική εικόνα που διαμορφώνει ο πελάτης κατά την επαφή του με το ίδιο το κατάστημα, με τις υπηρεσίες του, τα προϊόντα του ή την ηλεκτρονική του σελίδα και μπορεί, φυσικά, να είναι είτε θετική είτε αρνητική.

Έχει να κάνει με το εάν θα θέλει ο πελάτης να έρχεται στο κατάστημα, να αγοράζει, να το πει στους φίλους του, ή εάν θα σχηματίσει αρνητική άποψη σε σημείο που μπορεί να κάνει ακόμα και δυσφήμιση.

Τι να προσέξετε;

Εμπειρία  Πολλά και διαφορετικά είναι τα στοιχεία τα οποία συντελούν στην εμπειρία του πελάτη και στα οποία ο πελάτης θα εστιάσει την προσοχή του. Αν είναι όμορφος ο χώρος, αν είναι φωτεινός, καθαρός, κατά πόσον υπήρχε καλή συνεργασία και συναλλαγή του πελάτη με την επιχείρηση και αν άρεσε η διαφήμιση του μαγαζιού.

Μπορεί κάποιος πελάτης να δώσει σημασία στα ρούχα των υπαλλήλων, πόσο εύχρηστη είναι η σελίδα ή η εφαρμογή του καταστήματος, αν υπάρχει τηλεφωνική εξυπηρέτηση κι αν αυτή είναι καλή, καθώς και πολλά άλλα ακόμα.

  Αν και οι απόψεις των ανθρώπων είναι υποκειμενικές, τις περισσότερες φορές αυτές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Υπάρχουν όμως και οι περιπτώσεις κακόπιστων κριτικών, που όμως δεν πρέπει να μας πτοούν. Όπως είναι φυσικό, όσο και να προσπαθούμε, δεν μπορούμε πάντα να τους έχουμε όλους ευχαριστημένους.

Παραδείγματος χάριν, μπορεί να έχετε τους τοίχους του καταστήματός σας βαμμένους σε μπλε απόχρωση. Όπως είναι φυσικό, σε κάποιους θα αρέσει πολύ αυτό, σε κάποιους όχι και κάποιοι άλλοι ίσως και να μη δώσουν καθόλου σημασία. Είναι όμως ένα στοιχείο που δεν μπορεί να αλλάζει συχνά και να διαμορφώνεται με βάση την άποψη των πελατών σας. Κι αν γινόταν αυτό, πάλι θα υπήρχε η ίδια πληθώρα απόψεων, καθώς καθένας βλέπει τα πράγματα από διαφορετική οπτική γωνία και δίνει διαφορετική βαρύτητα σε κάθε τι.

Εμπειρία του πελάτη  Γι’ αυτούς τους λόγους μπορεί να μην καταφέρετε να τους έχετε όλους τους πελάτες σας ευχαριστημένους. Αυτό που μπορείτε όμως σίγουρα να κάνετε, είναι αυτό που ξέρετε καλύτερα: να προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και από το φυσικό και από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Έτσι, η πλειονότητα των πελατών σας θα είναι ευχαριστημένη.

  Να θυμάστε εξάλλου ότι οι πελάτες είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα προκειμένου να έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση. Περίπου 7% με 16% (τα ποσοστά ποικίλλουν από έρευνα σε έρευνα).

  Όπως προείπαμε, η εμπειρία του πελάτη είναι ένα αρκετά σημαντικό κομμάτι για μία επιχείρηση. Όλη η εμπειρία μετριέται και εξαρτάται καθαρά από τον πελάτη.

Είμαστε δίπλα σας

  Και για εμάς στην XLGstand ο πελάτης έρχεται πάντα πρώτος, καθόλη τη διάρκεια των χρόνων που βρισκόμαστε στο χώρο αυτό, των γραφικών τεχνών, της διαφήμισης και των κατασκευών. Και ακριβώς αυτή την εμπειρία του πελάτη είμαστε διατεθειμένοι κι εμείς να προσφέρουμε σ’ εσάς, από την αρχή μέχρι το τέλος. Με την πολυετή εμπειρία μας, τον υπερσύγχρονο εξοπλισμό μας στον οποίο συνεχώς επενδύουμε και το άρτια καταρτισμένο προσωπικό μας, εγγυόμαστε κορυφαία ποιότητα στα προϊόντα καθώς και στις υπηρεσίες μας.

Εμπειρία του πελάτηΕστιάζουμε στο σχεδιασμό, την κατασκευή και τη δημιουργία προϊόντων και χώρων που ταιριάζουν απόλυτα μεταξύ τους, σχηματίζοντας ένα καλαίσθητο περιβάλλον, ιδιαίτερα ευχάριστο και λειτουργικό για εργαζόμενους, επισκέπτες και πελάτες, πάντα με την καλύτερη ποιότητα υλικών.

Το σημαντικότερο είναι πως όλα τα προϊόντα που προσφέρουμε είναι αποκλειστικά δικής μας κατασκευής και παραγωγής. Όλα φτιάχνονται in house, με δικά μας μηχανήματα και δεν υπάρχουν σε καμία περίπτωση μεσάζοντες. Η εξυπηρέτηση και η συνεργασία πραγματοποιείται εξαρχής αποκλειστικά ανάμεσα στο κατάστημά σας κι εμάς.

Μπορούμε να αναλάβουμε εξολοκλήρου το κατάστημά σας για την ανανέωση, την προώθηση και τη διαφήμισή του, από την αρχή. Εκτός από τα Stand, κατασκευάζουμε και εκτυπώνουμε αφίσες, αυτοκόλλητα, καθώς και κουτιά συσκευασίας και ειδικές κατασκευές. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα προϊόντα που μπορείτε να επιλέξετε για τον εξοπλισμό ή την ανανέωση της επιχείρησής σας.

Μερικές ακόμα από τις υπηρεσίες μας, για τις οποίες φυσικά μπορείτε να ενημερωθείτε καλώντας μας στο τηλέφωνο 210 94 21 992, είναι: ψηφιακές εκτυπώσεις υψηλής ποιότητας σε όλες τις διαστάσεις, επιγραφές φωτεινές, led και πυλώνες, laser χάραξη και κοπή καθώς και πάρα πολλά άλλα.

Είμαστε στη διάθεσή σας, δε μένει παρά να μας καλέσετε.